ابزارآلات موسیقی

44 محصول وجود دارد
نمایش 25 - 36 از 44 محصول
(صفحه 3 از 4)
  • خريد آنلاين سویشرت هودی طرح Tattooed guitar head در فروشگاه آنلاین تیشرت. با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت. جنس سویشرت هودی از نوع دورس با نخ پنبه بوده و داخل آن کرکدار است. انتهای آستین و کمر آن به صورت کش بافت بوده و دارای کلاه با آستر و یک بند برای تنظیم آن می باشد. چاپ روی سویشرت هودی به روش دیجیتال و به صورت جوهرافشان انجام می شود. امکان سفارشی سازی...

    14,000,000 ریال
  • فروش تیشرت Mick the Microphone در فروشگاه آنلاین تیشرت. با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت. جنس تیشرت از نوع 100% نخ پنبه سوپر بوده و چاپ روی تیشرت به روش دیجیتال و به صورت جوهرافشان انجام می شود. امکان سفارشی سازی تیشرت با استفاده از نرم افزار طراحی آنلاین.

    8,500,000 ریال
  • فروش تیشرت طرح گیتار Guitar flying birds در فروشگاه آنلاین تیشرت. با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت. جنس تیشرت از نوع 100% نخ پنبه سوپر بوده و چاپ روی تیشرت به روش دیجیتال و به صورت جوهرافشان انجام می شود. امکان سفارشی سازی تیشرت با استفاده از نرم افزار طراحی آنلاین. گیتار نوعی ساز زهی است که با پیک یا انگشت نواخته می‌شود و از این جهت که سیم‌های آن در اثر...

    8,500,000 ریال
  • فروش تیشرت آستین بلند رگلان طرح Acoustic Electric Guitars در فروشگاه آنلاین تیشرت. با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت. جنس تیشرت آستین بلند از نوع 100% نخ دورو پنبه‌ی سوپر بوده و ضخامت آن تقریباً دو برابر یک تیشرت آستین کوتاه است. چاپ روی تیشرت آستین بلند به روش دیجیتال و به صورت جوهرافشان انجام می شود. امکان سفارشی سازی تیشرت آستین بلند با استفاده از نرم...

    9,500,000 ریال
  • خريد آنلاين سویشرت هودی طرح گیتار آکوستیک Old and Worn در فروشگاه آنلاین تیشرت. با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت. جنس سویشرت هودی از نوع دورس با نخ پنبه بوده و داخل آن کرکدار است. انتهای آستین و کمر آن به صورت کش بافت بوده و دارای کلاه با آستر و یک بند برای تنظیم آن می باشد. چاپ روی سویشرت هودی به روش دیجیتال و به صورت جوهرافشان انجام می شود. امکان...

    14,000,000 ریال
  • فروش تیشرت طرح Sunset music waves در فروشگاه آنلاین تیشرت. با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت. جنس تیشرت از نوع 100% نخ پنبه سوپر بوده و چاپ روی تیشرت به روش دیجیتال و به صورت جوهرافشان انجام می شود. امکان سفارشی سازی تیشرت با استفاده از نرم افزار طراحی آنلاین.

    8,500,000 ریال
  • فروش آنلاين تیشرت گرافیکی طرح Art Headphones V2 با چاپ دیجیتال در فروشگاه اینترنتی تیشرت 1. امکان سفارشی سازی با نرم افزار طراحی آنلاین تیشرت. جنس تیشرت از نوع 100% نخ پنبه بوده و چاپ روی تیشرت به روش دیجیتال و به صورت جوهرافشان می باشد.

    8,500,000 ریال
  • خريد آنلاين تیشرت Trust me, I'm a drummer از محصولات موسیقی با چاپ دیجیتال در فروشگاه اینترنتی تیشرت 1. امکان سفارشی سازی با نرم افزار طراحی آنلاین تیشرت. جنس تیشرت از نوع 100% نخ پنبه بوده و چاپ روی تیشرت به روش دیجیتال و به صورت جوهرافشان انجام می شود.

    8,500,000 ریال
  • خريد آنلاين تیشرت Guitar Tree طرح گیتار از محصولات موسیقی با چاپ دیجیتال در فروشگاه اینترنتی تیشرت 1. امکان سفارشی سازی با نرم افزار طراحی آنلاین تیشرت. جنس تیشرت از نوع 100% نخ پنبه بوده و چاپ روی تیشرت به روش دیجیتال و به صورت جوهرافشان انجام می شود.

    8,500,000 ریال
  • خريد آنلاين تیشرت Guitar wing طرح گیتار از محصولات موسیقی با چاپ دیجیتال در فروشگاه اینترنتی تیشرت 1. امکان سفارشی سازی با نرم افزار طراحی آنلاین تیشرت. جنس تیشرت از نوع 100% نخ پنبه بوده و چاپ روی تیشرت به روش دیجیتال و به صورت جوهرافشان انجام می شود.

    8,500,000 ریال
  • خريد آنلاين تیشرت Guitar Head stock twin eagle طرح گیتار از محصولات موسیقی با چاپ دیجیتال در فروشگاه اینترنتی تیشرت 1. امکان سفارشی سازی با نرم افزار طراحی آنلاین تیشرت. جنس تیشرت از نوع 100% نخ پنبه بوده و چاپ روی تیشرت به روش دیجیتال و به صورت جوهرافشان انجام می شود.

    8,500,000 ریال
  • خريد آنلاين تیشرت Tattoo Guitar Wing طرح گیتار از محصولات موسیقی با چاپ دیجیتال در فروشگاه اینترنتی تیشرت 1. امکان سفارشی سازی با نرم افزار طراحی آنلاین تیشرت. جنس تیشرت از نوع 100% نخ پنبه بوده و چاپ روی تیشرت به روش دیجیتال و به صورت جوهرافشان انجام می شود.

    8,500,000 ریال
محصولات

2011-2024 ©